Sunday 4 November 2012

Diam je lah...

Assalammualaikum... semua sihat ari ni..?? aina arap semua sihat2 lah ye..:D

okey actually the point i write this post just want to share something...wanna know what the story?? just wait and keep reading my post..:D....

Kisah Pun Bermula......

Alhamdulillah,exam pun dah abis....sabtu lepas Aina baru je lepas hangout dengan rakan2 yang aina kasihi...;) they are my friends till Jannah..insya-Allah... memang have funs lah dengan dorang..kitaorang tengok wayang,heheh citer pasal wayang ni...kita orang rancang nak tengok citer Apa Celopp Tottt...tpi mlangnya time kita orng sampai citer tu dah strt so kita orng decide choose citer lain,bincang punya bincang kita orng pilih citer kanak2 hehehhe :D alah x salahkan jadi kanak-kanak..lagipun kami pun masih kanak2 lagi :D

bila duduk dalam panggung tu,maklumlah citer pun kanak2 so budak2 kecik ramai lah dengan mak ayah..heheh ada budak ni kata''ayah2 kartun tu jadi apa lepas tu??'' heheh budak2 memng suka menanya..:) but that's not what i'm trying to story today..heheh lari tajuk xpe kan pembuka cerita heheh :D

okey citer nye begini...bila keluar dengan kawan2 ni ada je citer2 yang hendak dikongsikan..Citer nye begini:

Saya ada sorang kawan namanya....ummm tutttt dirahsiakan..heheh :D

Dia cakap kat saya:'' wei aina aq ada something special nak bagi kat korang,hadiahlah''...
Saya:umm hadiah,bukan ari jadi aq minggu depan ke?? aihh pelik2..(umm mybe hadiah kenangan kot)

time saya tengah menunggu beli makanan diroang dah sedap makan kat meja dn siap borak2 saya ni dah macam tugu dah menunggu makanan lambt siap..aihh sabarjelah...bila makanan dh siap saya pun dngan muka yang manis heheh cehh perasann..berjalan menuju ke rakan2 ku...heheh sampai2 kat meja makan belum sampai nak cedok makanan dia dah bagi hadiah Misteri!! tu..heheh tengok2 umm minah ni bertuah betul....dia bagi kat saya satu kad di buat sendiri,tertulis kat kad tu Nurul Aina Bt Kamarul Azwan & A.... F... B. Z..... aihh minah ni buat kad kahwin ke..saborjelah..terus-terang saya nak cakap saya memng x de kaple2 ni since sekolah rendah..aihh x main lah kaple2 ni kan HARAM! titik noktah muktamad..hehehhe :D
dengan senyuman yang tulus ikhlas saya pun terima sebagai tanda menghargai hadiah dia tu..heheh bila sampai rumah saya tengok balik kad tu aihh ni kalau nmpak kat adik2 saya abis kena bahan then dorng ngadu lah kat my parents..fuhhh maut tu..:P kiukkk kalau dorng tahu..then saya terpaksa lah buang benda tu walaupun x sampai hati sebenarnya...saya memng minta maaf sangat2 andai kawan saya terbaca entry ni..''Wei,my friends yang knows about this thing,i'm really2 sorry'' sorry sangat2 aq terpksa buat benda tu demi menjaga keselamatan diriku..heheh kalau kau nak buat cam tu tunggu abis sekolah baru boleh tulis nama2 cam kad kahwin tu hehehhe :P LOL merepek...heehheh

mesti korang bosan kan,okey btw aina nak akhiri kata2 aina dengan lafaz alhamdulillah maka tamatlah sudeh citer ni akan disambung ke part2 insya-Allah..:D arap anda x boring ehh baca...:D amin2


follow my instagram : AinaAzwan...:D


No comments:

Post a Comment