Tuesday 20 November 2012

Allah Selamatkan Kamu!! I'm 15...

Assalammualaikum....

Alhamdulillah semalam tanggal 20/11/2012 dengan rasminya saya sudah berusia 15 tahun sekarang....:D yeayy dah matang dah hihihi :P... dengan kehadiran kawan2 yang amat saya sayangi telah melengkapkan hari saya semalam...saya happy sangat! sebb dorang datang...:) saya tak kisah pun dorang nak bagi hadiah ke tak sebab apa yang penting bagi saya,dorang dapat datang pun dah syukur alhamdulillah...:) apa2 pun..Sanah Helwah fo me!! :) hajat saya sempena usia 15 tahun ni,saya berharap Allah dapat bimbing saya menjadi hamba yang solehah,dan wanita yang solehah...:) Amin...:) nak tengok apa yang kawan2 saya bagi?? ni saya letak gambar...selamat melihat!! hihihi hadiah ni akan menjadi satu kenangan bagi saya bersama diorang..:') diorang tidak boleh diganti...:)  Friends Till Jannah..insya-Allah..:)

tadaaaa!!!....besar kan teddy bear..:)

No comments:

Post a Comment