Monday 25 February 2013

Rindu!!! :'(

Assalammualaikum uolss....lama iolss x updates post :D....
khaifahaluk?....ana bi khoir..:) alhamdulillah...

dengan lafaz bismillahhirrahmannirrahim aina nak cerita lah tentang tajuk rindu tu...:)

rindu?? O.o rindu kat sape?? umm rindu dekat kawan2 lah sejak naik form4 semua terpisah..:( susah nak cri teman pengganti macam dorang...sbb dorang tidak terganti..:( sedih!! Ya Allah jika ada rezekiku suatu hari nanti untk bertemu kawan2 ku semula aku bersyukur padaMu Ya Allah...amin2..insyaAllah...

Bukan apa bila duduk kelas sains tulen tambah lagi kelas 1 memang susah lah nak cri kawan2 melayu yang sekepala dngn kita..sedehhh lebih rela duduk kelas 2 dripada duduk kelas 1 tpi racist x suka!!...:p takpelah aina redha mungkin ini takdir aina yang Allah dah tetapkan..:) tpi satu lagi yang aina sedeh ialah....aina x dpt pun asrama..:( sedangkan ini lah impian aina sjak duduk sekolah rendah...:'( dah buat rayuan tapi masih tiada jawapan lagi..:( hope dapatlah...tapi kalau x dpt frust!terbaring,terlentang,tergolek semua aksi ganas akan terjadi...hahah xde lah sampai macam tu..nampak sangatlah x terima qada'dan qadar yang Allah dah tentukan..mungkin ada hikmahnya kalau x dapat an.an.an....terima jelah x semestinya duduk asrama dpt menjamin masa depan kita..kan2?
cuma mungkin alasan orng nak gi asrama mungkin nk berdikari...tpi kalau kita cuba berdikari dn berdisiplin kat rumah pun boleh jugak..di mana ada kemahuan di situ ada jalan...betul tak?? jangan mengalah kalau kita nak achieve sesuatu xde yang mustahil...usaha dan minta pertolongan drpd Tuhan dekatkan diri denganNya..solat jangan tinggal insyaAllah dipermudahkan segala urusan yang kita lakukan insyaAllah..:)

apa2 pun aina nak sangat jumpa balik kawan2 lama umm:'( sedehhh!! rindu tak terkata..Ya Allah sampaikanlah rinduku kepada kawan2 yang aku rindui Ya Allah..moga dorang juga merindui kami kawan2 mereka yang terpisah ni..amin2...:')....

ummm nak share lagi ni story maklumlah lama x updates sejak sekolah..busy...sbb ada latihan perbahasan untk wakil sekolah tu yang busy walaupun x join tp jadi pelapis tu yang kena tengok juga..umm xpe biarlah penat sekarang demi belajar..nanti x rasa dh experience kat sekolah lagi satu tahun je...pejam celik pejam celik dah form 5 next year..wahhh dah besar dah..:p tpi takutlah nak tempuh cabaran yang lebih besar nanti contohnya alam dewasa...pekerjaan...umm InsyaAllah doa pada Allah,Allah akan bantu kita..ingatlah setiap hari yang kita lalui adalah dugaan untuk kita biasalah nak dapat syurga yang indah mestilah berkorban dan baynyakkan amal di dunia ni...:)....fuhhh banyaknye aina tulis..okey sampai sini je lah kot...wasalam...:)

No comments:

Post a Comment